Veelgestelde vragen

Ik wil een klacht indienen

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.

Ik weet niet wat ik nodig heb voor mijn feest

Wij kunnen ons voorstellen dat het erg veel en lastig kiezen is. Neem hiervoor vrijblijvend contact op met ons. Wij zullen u proberen verder te helpen in uw keuze.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten

E-mailadres vergeten? Neem contact op met de klantenservice. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen paniek! Klik bij het inlogscherm op “wachtwoord vergeten” en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je meteen een nieuw tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Volg de instructies op het scherm. Is je e-mailadres niet herkenbaar? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account. Maak er meteen een aan. 

Kan ik mijn account verwijderen?

Dat kan! Om je account te verwijderen moet je contact opnemen met de klantenservice.

Ik kan niet inloggen

Heb je al een account aangemaakt? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, controleer ook of je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Ik heb het product elders goedkoper gezien

Geluid en Licht Kopen hanteert zowel online als in onze winkel dezelfde scherpe internetprijzen. Mocht je een product willen bestellen dat elders goedkoper is, laat het ons dan weten. Vaak kunnen we je het product voor dezelfde prijs aanbieden!

Het product dat ik wil bestellen staat niet op de website

Hoewel er duizenden producten in onze webshop staan, kan het zijn dat het product dat je zoekt ontbreekt in ons assortiment. Dit wil niet zeggen dat we het product niet kunnen leveren. Stuur ons een ticket met een specifieke vraag en wij zoeken direct naar een passende oplossing. Weet je al welk product je wilt bestellen maar staat het niet op onze website? Stuur ons dan de merknaam en producttitel of een link naar een andere website. We bekijken direct of we het kunnen leveren en nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Uiteraard is het ook mogelijk om jouw bestelling af te halen nadat je een online bestelling hebt geplaatst. Kies als verzendmethode 'Afhalen in Nuth' en wij nemen contact met je op zodra je bestelling klaar is en je deze kan komen afhalen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij ieder product staat een verwachte levertijd vermeld. Wanneer je meerdere producten bestelt, wordt je order verzonden zodra je bestelling compleet is. Let op! Wanneer je kiest voor bankoverschrijving als betaalmethode, kan dit zorgen voor vertraging. Voor een spoedige verwerking van je order, adviseren we je daarom gebruik te maken van iDeal.

Met welke manieren kan ik betalen?

Je kunt het bedrag rechtstreeks overmaken op onze bankrekening of via Ideal de aankoop afronden. Je bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben.

Wat is de gebruikelijke levertijd?

We proberen bestellingen zo snel mogelijk te realiseren met behoud van de hoogste kwaliteit van het maatwerk. De levertijd is meestal tussen de 2 en 5 werkdagen, indien er genoeg voorraad is anders duurt het 7 tot 14 werkdagen. In periodes van grote drukte kan het verlengd worden tot 3-4 weken.